Dan gaan we vliegen, vliegen, heel hoog in de lucht!

10-07-2018

Het is zomer en mama en papa hebben vakantie. Lekker veel tijd doorbrengen met hen. We gaan zelfs op reis!

Dinsdagmorgen, 10/7, veel gerommel en veel gestommel. Volgens mij staat er iets te gebeuren. Er staan al enkele dagen wat koffers beneden en de keukentafel ligt vol met allemaal spullen, vooral spullen van mij zoals ik kan zien. Trousses (dat zijn mijn leidingen voor mijn sondevoeding), potten pap, sondedraadjes, flesjes, maar evengoed kleertjes, mijn zwembroek,... Papa is volop in de weer om alles goed te verdelen tussen de koffers. Als alles klaar is, vertrekken we richting vokke, die gaat ons wegbrengen naar de luchthaven, want ja, mama, papa en ik gaan op reis, naar Mallorca.

Op de luchthaven vind ik alles best interessant. Veel mensen, veel kindjes, die ik goed in de gaten kan houden. Kortom, alles wat ik nodig heb om mij te amuseren. Ik ben flink, wat dit is nieuw voor mij en alles wat nieuw is vind ik interessant. In mijn buggy word ik naar het vliegtuig gereden. Waauw, dat is groot. Mama en papa nemen mij mee en voor ik het weet zit ik flink op papa's schoot, voor de eerste keer in de vlieger. Heel de tijd mocht ik tutten, tegen de pijn in de oortjes, vertelt papa mij. Zalig vond ik dat, zo lekker tutten op papa's en mama's schoot. Na 2 uurtjes had ik zoveel getut dat ik zo moe werd dat ik in slaap viel, net wanneer we in Spanje aankwamen.

Wat een leuke week heb ik daar beleefd. Dat had ik niet verwacht. Vanaf dag 1 zijn we naar het 'grote zwembad' geweest zoals papa altijd zei. Eigenlijk bedoelt hij de zee. Zo leuk! Papa ging samen met mij zwemmen en als ik het wat koud kreeg, dan kon ik lekker op de schoot van mama kruipen met een handdoek rond mij. Ook op het strand kon ik goed alle kindjes in het oog houden. Tussendoor werd er op het strand natuurlijk nog mijn sondevoeding aangekoppeld, want vakantie of niet, eten blijf ik nog om de twee uur doen en dan moet dit ook gebeuren wanneer we op het strand zijn. Gelukkig zijn mama en papa al goed getraind in die dingen, zodat dit wel lukte.

Zalige tijd heb ik daar beleefd. In de voormiddag wat in het appartement spelen en patatjes eten, namiddag zee en strand om dan nog 's avonds met mama en papa mee op restaurant te kunnen.

Jammer dat de week zo snel voorbij was. Ik hoop dat we nog eens terug gaan, of dat we volgend jaar nog eens een leuke reis maken, ik ben fan!